Desde CCOO Justicia tenemos el placer de informaros que nuestra nueva web ya está operativa.

La dirección de la nueva Web es www.justicia.fsc.ccoo.es

La Web antigua (esta), seguirá en uso, pero sin actualizarse, quedando a modo de archivo histórico, pudiéndose acceder desde la dirección http://ccoojusticia.blogspot.com

VISITANOS EN FACEBOOK CCOOJUSTICIA

CATALUNYA

935 548 864 / 629 24 30 47 ccoo.justicia@gencat.cat


NOTÍCIA DE LA INTRANET: CONCURS DE TRASLLATS (FEBRER 2021)


16 feb 2021


 








Companyes i companys,

 

A la Intranet podeu consultar la següent notícia:

 

 

 

Concurs de trasllats (febrer 2021)

16/02/2021

 

 

 

En relació a la resolució definitiva del concurs de trasllats ordinari entre funcionaris dels cossos de Gestió Processal i Administrativa, Tramitació Processal i Administrativa i auxili judicial de l’administració de justícia, anunciat en l’Ordre JUS/808/2020, de 28 de juliol (BOE 18 de juliol), es comunica:

 

·         Data de la resolució provisional: 15 de desembre de 2020

 

·         Data de la resolució definitiva (previsió): 19 de febrer de 2021

 

·         Data de cessament prevista per el cos de Tramitació PA: 22 de febrer 2021

 

·         Data de cessament prevista per el cos de Gestió PA i Auxili Judicial: 26 de febrer 2021

 

 

Actuacions previstes per tal de facilitar els trasllats i garantir l’accés a els sistemes d’informació de la nova ubicació:

 

·         El 22 de febrer de 2021 per la tarda s’habilitarà l’accés a els sistemes de gestió processal (ejCAT, Temis) en el destí adjudicat dels participants en el concurs.

 

·         El 22 de febrer de 2021 per la tarda s’habilitarà l’accés a les carpetes compartides en el destí adjudicat dels participants del cos de Tramitació PA del concurs.

 

·         El 26 de febrer de 2021 per la tarda s’habilitarà l’accés a les carpetes compartides en el destí adjudicat dels participants del cos de de Gestió PA i Auxili Judicial del concurs.

 

·         La deshabilitació dels accessos en els òrgans antics en els sistemes de gestió processal es realitzaran un cop s’hagin tancat tots els nomenaments derivats del concurs.

 

 

A partir del dia següent del cessament per cos i un cop fets el nomenaments en la nova destinació, els participants en el concurs de trasllats es poden posar en contacte amb el Servei d’Atenció a l’usuari (SAU) indicant que el seu trasllat és motivat per el concurs de trasllats 2021 per tal de que es faci la configuració del correu en el seu nou lloc de treball.


Si detecteu qualsevol incidència es pot reportar al 
Servei d’Atenció a l’usuari (SAU).


Si detecteu qualsevol error en la identificació de la nova destinació, podeu seguir el procediment Altes, Baixes i Modificacions d'usuaris per tal d’esmenar els errors.

 

 

Més informació

 

Categoria

Personal AJ

Imprimir artículo