Benvolguts/des
companys/es,
Avui s’ha publicat a la
Intranet la següent notícia envers la justificació horària horària mitjançant
el fitxatge remot (telemàtic) per al personal que fa teletreball:
Teletreball AJ. Marcatge horari remot (a partir del 3 de febrer)
02/02/2021
D'acord amb la previsió efectuada pel Departament de Justícia en
el punt 5 de la Instrucció SRAJ 7/2020, de 18 de novembre, sobre pautes
d’organització i sol·licitud de realització de funcions mitjançant teletreball
del personal al servei de l’Administració de justícia a Catalunya davant la
situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, la Sub-direcció General de Recursos Humans
i Econòmics informa que ja està disponible el sistema de justificació horària
per poder fer el marcatge horari remot els dies en què es presti el servei
en la modalitat de teletreball.
El marcatge horari remot en la modalitat de teletreball
entrarà en funcionament a partir del dia 3 de febrer de 2021.
Podem consultar a la intranet la nota informativa sobre el
procediment a seguir per formalitzar el fitxatge, juntament amb el manual
d’usuari que conté totes les funcionalitats del Portal de Control Horari de
l’Administració de Justícia:
- Inici > Administració de justícia > Persones >
Gestió del temps > Calendari, jornada i horari laboral > Control horari
> Funcionaris